Administrativ medarbejder til Plejecenter Tingstedet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ medarbejder 32-37 timer pr. uge

Vi søger pr. 1. januar 2024 eller snarest en administrativ medarbejder som også skal hjælpe med vagtplanlægning for vores ca. 80 fastansatte medarbejdere og ca. 25 tilkaldevikarer.

Hvem er vi:

Tingstedet er et plejecenter med 63 borgere, som er fordelt på 38 somatiske boliger og 25 demens boliger beliggende i Herfølge tæt på tog og bus.

I administrationen har vi fokus på medarbejdernes trivsel og godt samarbejde samtidigt med at vi holder et skarpt øje på budgettet.

Vi lægger vægt på at have et højt fagligt niveau hos alle medarbejdergrupper. Vi har fokus på at bruge hinandens forskellige faglige og personlige kompetencer, så ressourcerne bruges mest hensigtsmæssigt til gavn for vores borgere. Du vil være en del af administrationen på Plejecentret, som ud over dig har en leder, souschef og en administrativ medarbejder/planlægger.

Vores arbejde består af varierende og spændende opgaver, der spænder fra det administrative til det personlige. Vi er omgivet af gode kollegaer der er engagerede, lyttende og nysgerrige og har lyst til udvikling og læring. Tingstedet er en arbejdsplads hvor der er tid til fordybelse og individuel omsorg for den enkelte. Alle på Tingstedet arbejder mod at give borgerne en værdig ældrepleje og vi løfter i flok og griner i flæng.

Hvem søger vi:

Vi forestiller os, at du:

  • Har en administrativ grunduddannelse, gerne kontoruddannelsen.
  • Kan arbejde selvstændigt og er god til at planlægge, prioritere og koordinere
  • Er struktureret og grundig og får fulgt dine opgaver til dørs
  • Er serviceminded og god til relationer
  • Har stærke IT-kompetencer
  • Er god til at formulere dig både skriftlig og mundtligt
  • Kendskab til KMD Opus Rollebaseret og KMD Opus Vagtplan vil være en fordel

Dine opgaver vil være:

  • Løn- og personaleadministration
  • Vagtplanlægning efter gældende overenskomster og arbejdstidsregler i samarbejde med stedets anden planlægger, herunder:
  • Arbejdstidsplanlægning i forhold til indkomne ønsker fra medarbejdere, planlægning af ferie, afspadsering, kurser, uddannelse og lignende.
  • Oprette grundplaner og mødeplaner
  • Registrere tjenester og afvigelser i KMD Opus Vagtplan
  • Sikre at afspadsering, FO og ferie afholdes retmæssigt.
  • Sparringspartner til ledelsen på økonomi, fravær og andet.
  • Derudover administrative ad-hoc opgaver.

Hos os får du indflydelse på din egen arbejdsdag og god mulighed for personlig og faglig udvikling. Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor alle dine kompetencer kommer i spil, og hvor sparring med dine kollegaer er en naturlig del af arbejdsdagen. Vi kan lide at tænke kreativt og prøve nye ting af, og håber også, at du vil være med til det. Du vil få en god introduktion som er tilpasset dine kompetencer og erfaring og vi vil sammen sætte fokus på din udvikling.

Er du blevet nysgerrig på os og vores arbejdsplads, så kom forbi Tingstedet til en kop kaffe og en snak.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 22. november.

Løn- og øvrige ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”Søg stillingen” og vedhæft din ansøgning og dit CV.

Læs mere om Køge Kommune på www.koege.dk

Køge Kommune ønsker at fremme ligestillingen mellem mænd og kvinder uanset etnisk baggrund. Vi opfordrer derfor personer med dansk og anden etnisk baggrund at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Køge Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Køge Kommune, Torvet, 4600 Køge

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935588

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet